30.10.2010

Nye bilder i fra tv-stuen/bibliotek.

En gammel ute-do dør :-) Denne døren fikk jeg , heldige meg.
 Denne døren synes jeg er bare helt nydelig!
Har brukt sølvspray og patina på lysestaken, den var tidligere i messing.
 Og lampa på veggen var også i messing, jeg har malt den med heftgrunn-vannbasert og så rubbet jeg den litt,
 så den fikk litt grov overflate.
Kjøpte bokstaven min  på en butikk her om dagen,og den var i grå- perfekt :-)
 Lysestake i glasshjerte har jeg hatt siden jeg var ca 13 år gammel.
Jeg hadde 2 glasshjerter, den ene har jeg mistet. Kanskje det dukker opp et nytt glass hjerte en dag.....
Fikk et gammelt vindu hos en venn, jeg malte med heftgrunn-vannbasert. Jeg synes det ble flott
med hønsenettingen.  Vindusrammen er ikke så stor heller. Jeg synes rammen er ganske søt i den størrelsen :-).
 Hengte opp kleskliper som jeg kan henge ting i,  så i tillegg kan jeg også ha gamle ting og kort hengende i hønsenettingen.
 Nøkkelen fant jeg på loppis for mange år siden, og rammen rundt har jeg malt
 og smurt inn en patina som jeg har laget av sort akryl.
Skapet til høyre fikk et skjær av grå pigment blandet med naturolje, jeg har en del arbeid  igjen på tv-stuen,men til uken blir jeg nok ferdig.  Det kommer flere bilder etter hvert. Den flotte komoden med speil fant vi i Sverige, den har no vært i 3 forskjellige farger, men den blir nok  hvit ei god stund :-)

Ha en fin kveld.
Hjertelig fra Merete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)