20.10.2010

Min gamle grønne vask.



  Her tidligere hadde jeg et innlegg på bloggen min, om min grønne ytterdør. Vasken er malt i samme farge som døren. Nedi vasken har jeg satt en "glasslykt" og har lagt glass- kuler rundt. Det blir så koselig i gangen når lyset er tent, det skinner så fint i fra kulene som er i forskjellige farger. Som dere ser har jeg også malt en tekst på vasken med en "skrivepensel" nr 0. Ekstra hyggelig er det når gjestene kommer og at dem føler seg så velkommen, det gleder mitt hjerte :-)

Hjertelig fra Merete 

                                                                                                                       

2 kommentarer:

  1. Artig vask:DDDD Ønsker meg en jeg goså, selv om jeg ikke vet hvor jeg skulle ha den:DD Klemz

    SvarSlett
  2. Så stilig! Elsker fargegleden din, og denne må jo bare være en herlig velkomst. :)

    Høsthilsen fra Huldra

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)