23.09.2010

Fullstendig kreativ rot her i huset....

Jeg sto opp i dag med et godt humør.  Jeg viste at det gamle skapet som jeg malte i går er endelig ferdig tørket  :-)
 Den vannbaserte gulvmalingen elsker jeg virkelig. Den er utrolig lett å male med, er i tillegg slitesterk  -  man får også en fin glansfull  glatt overflate.
 Men jeg er da veldig nøye med grunnarbeidet , bruker alltid vannbasert heftgrunn for sugende /ikke sugende underlag.
 Det finnes også små svampruller som er egnet for møbler.
 Så det lønner seg å ha et godt "verktøy" for man setter i gang.

Som nevnt i tittelen ovenfor, så er det fullstendig kaos her i huset.
 Jeg har 7 møbler stående midt på stuegulvet, som får" dreis" med maling.
 Og så  i tillegg  har vi tømt tv -stuen for møbler.
 Møblene fra tv- stuen er  "stablet"  rundt det kreative rotet mitt :-)

 Min mann har " rømt"  av gårde i dag  med et godt humør,  han er glad for at han slipper å male. Mannen min nevner ofte- han er virkelig glad for sin "handywoman" :-)

Jeg skal jobbe hele helgen  med tv-stuen + alle møblene. Men jeg ser ikke bort ifra at det dukker opp flere ideer som jeg må få i "gang".
 Jeg må bare ha flere ting samtidig å jobbe med :-) Jeg hører stadig at jeg må gjøre en ting om gangen. Men jeg har faktisk en forklaring på dette.
 Når man skal bruke heftgrunn på møbler og div så er det lettere å "grunne" alt, så slipper man å ha en masse arbeid seinere.

Ønsker dere en fin dag.
Hjertelig fra Merete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)