02.02.2011

Blomstene har et symbolsk språk og er en vakker form for kommunikasjon...

Et språk av farger duft og tall
når ditt hjerte med sitt kall.

Og vis du har  en sjette sans forstår du
dette språk med glans.
Og får blomstene vann og kjærlig stell.

Blir takken  ganske veldig spesiell...

Gleden vil hjemmet smykke...
Jeg dekorerer komponerer og arrangerer.

Søte små...

Lykken er å skape...


- Jeg trenger ditt hjerte-
 Meretes galleri.


Håndlaget keramikk fat i fra Indonesia.


Stilleben er et levende maleri...


Gleden med å pynte er som en vitaminpille...


    En sulten gris...
     
    Jeg hekler meg puter og skal begynne på et teppe.

    Takk for alle hyggelige ord- et ord fra deg er mer enn gull verdt...
    Hjertelig fra Merete.
                              

11 kommentarer:

  1. Hei du :) så mange nydelige bilder du viser. Blomster gjør mye i et hjem. Så vårlige farger det er på garnet du har brukt til puten. Vakre...

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, vennen!!!!!! Min perleblomst ble nok ikke så vellykket, da bladene vokste seg kjempelange. Blir nok nødt til å prøve på nytt, og håpe at det blir bedre:DDD klemz

    SvarSlett
  3. Hej Merete!
    Åh så mycket mysigt du visar. Blommor och växter skall man ha mycket av om man kan så att säga, en del är ju allergiska. Men det är en stämningshöjare. :)
    Din hjärtan tavla är otroligt fin, vilken glöd. :)

    Önskar dig en fin kväll.
    Kram

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer- det varmet meg!

    SvarSlett
  5. Jeg maler hjerter i fra mitt hjerte :-)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og koselige ord. Sånn som vi kan kose oss med å pynte litt her og der, gjøre det hjemme koselig. Det var kjempe fint, nydelige med vår blomster. kos deg videre. klem

    SvarSlett
  7. Hei Merete!

    Har vert innom og sett på alle de koselige bildene du har lagt ut. Artig med stilleben. Det er noe jeg også liker godt, i tillegg til hjerter og bilder av hus. Har herved planer om å forevige flere av dem.
    Hilsen heidi <3 <3 <3

    SvarSlett
  8. Koselig innlegg med masse skjønne bilder!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder, Merete, og vakre ord :o)
    Du er så dyktig!
    Klems :)

    SvarSlett
  10. Blomster er som balsam for kroppen :-)

    SvarSlett
  11. Nydelige blomsterbilder og koselige ord :)
    Ønsker deg en flott uke
    Renate :)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)