25.08.2011

Fikk en mail hvor det sto at det var 4 mnd igjen til jul- det har jo nettopp vært sommer... Får nesten panikk når jeg tenker på det....




Hei alle sammen :-)
Håper dere har det bra?

Takker for kommentarer og mange hyggelige e.poster. Artig at det er så mange som har sendt meg mail :-)

 Valpene er blitt litt over 2 uker og du verden hvor herlig dem er. Små nusselige troll....

Dagene bare flyger av sted og alt jeg skal gjøre og ting som jeg ennå ikke har fått tid til. Jeg har no klart å bli ferdig med dette søte skapet som er i samme farge som en stol jeg har malt- vist i et tidligere innlegg. 
Faktisk så begynte jeg å male ytterdøren grønn og så har jeg malt meg innover med grønne detaljer :-)

Her Nord så har vi et herlig vær, faktisk så har været vært flott i nesten hele august.
Sånn deilig luksus.....
Gleder meg til høsten med vakre farger og ikke minst å kose seg inne om kveldene med å tenne levende lys.
No har det begynt å skumre om kveldene. Etter en sommer hvor det har vært  lyst døgnet rundt.

Ønsker dere en fin fredags kveld med farger som varmer.
Hjertelig klem fra Merete.

6 kommentarer:

  1. Hei:)

    Legger meg til som følger hos deg, kjempefin og kreativ blogg.
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!! Her sønna for Sinsenkrøsset, så er det nok høst. Selv når sola skinner, så er det litt høstelig. Nydelig grønnfarge på det skapet ditt, og den puta under:DDDD Har tenkt å male et eller annet i den grønnfargen:DD Har igjen en halv boks med Rich oliven og Rich purpur etter å malet meg igjennom sommeren på campingen. Nå maler jeg meg inn i høsten hjemme i heimen. Noe med å male lyset inn i heimen igjen:DDDDD Koselig å høre fra deg!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Åååh... for et fint skap. Så god du er til å male.
    Den grønnfargen er så fin. Mange nydelige bilder du har tatt, kreativ så det holder er du:O) Kos deg med alle dine prosjekter og hundene. Klem.
    Alltid koselig når du legger inn kommentarer, men man må jo ha tid til det. Blogging skal jo være gøy:O) Vi blogges...

    SvarSlett
  4. Herlig grønnfarge på skapet ditt.
    ja, tida går fort...ikkje så godt å få bremsa den heller. så det gjelder å leve i nuet. Ha ein fin dag og helg. Klem

    SvarSlett
  5. Vilket vackert glasögonfodral. :)
    Vi får ta en dag i taget, innan det blir jul skall det vara en lång och vacker höst.
    Här är det mörkt rätt så tidigt nu, före nio. Men visst är det mysigt att få tända ljus.
    Ute är det väldigt varmt, 23 grader och väldigt fuktigt.
    Önskar dig en fin helg.
    Kram

    SvarSlett
  6. Neiiida, rolig nu Merete, du rekker jula i år også :O)
    Ser du har fått hjulene på bladkassen, det var flott! Og så støvlan MINE - hehe, vakkert!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)