02.10.2012

Har laget et skilt av en gammel ilegsplate . Jeg har også pusset opp et gammel skap som jeg er meget fornøyd med. Herlig med farger :-)

Har malt et "fake"skilt- ps! Du gjør meg glad.
Morsomt og annerledes.
Artig å ha et skap som ikke alle har.
Hønsenettingen  fikk jeg i fra et stort vindu som var i en fjøs.
Denne nettingen er mindre i "masker" enn den nye som man får kjøpt i dag.
Jeg har brukt god tid til jeg fant den rette fargen.

Speilet og den gule lysestaken har jeg hatt i et tidligere innlegg. 
Jeg elsker Green Gate og alle de fine fargene som dem finnes i.
Jeg blander litt med andre ting også. Det er stadig noe nytt på markedet
av kopper og kar. Jeg synes ikke alt er fint heller. Jeg kjøper det jeg liker
og har ikke planer å følge moten. 
Det er mix av farger som jeg digger + prikker og hjerter!
Jeg har ikke noen bestemt stil. Jeg blander sammen ting  jeg liker.
Det er digg å ha sin egen stil og male i de fargene som jeg synes om.
Jeg har alltid syns om rosa- toner og en periode i livet var det ikke noe rosa-farger å få
tak i. Jeg har mange ganger  hørt at  når noen ser rosa fargetoner så tenker dem på meg  :-)
Stilige kroker på høyre side av skapet.
Det tok sin tid til jeg fant ut av hvordan jeg ville ha skapet.
Og begge dørene er blitt til flere små skilt.
Jeg var så heldig å få denne gamle ilegsplaten ( fra bord)
Malte bokstavene på frihånd med en skrivepensel
og en litt bredere pensel. Har brukt vannbasert akrylmaling.
Brukte litt vann i malingen så den ikke ble så tykk.
Pusset over platen til slutt.
Og det fineste syns jeg at man ser at det er "liv" i platen.
Har ikke helt sansen  der det er trykt opp etterligning av tre på skilt.
Ser veldig kunstig ut.
Men no har jeg mitt eget skilt som ingen andre har.
Et stort hjerte bor i et lite hus.
Gøy å male :-)
                                                   
    
Jeg koser meg med kreative ting som er en berikelse i min hverdag . 
Ønsker dere solskinn og en fargerik dag.

                                                            Takk for hyggelige hilsener.
                                                                   Hjertelig fra Merete.


 Ps: har prøvd å få lagt inn kommentarer i andres blogger,
 men det er håpløst. Ser at andre også har dette problemet.




2 kommentarer:

  1. Guuud vilket fint skåp,det gillas väldigt mycke..;)))
    Jag har inte heller nån speciell stil men jag älskar färger...;)))

    KRAMAR från mig!!

    SvarSlett
  2. Dette skapet skulle kastes og jeg fikk en telefon- siden har det vært hos meg :_) i love it!

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)