02.10.2010

Veske og skjørt - design av Merete.



Ville bare vise dere et bilde, en av mine nyeste kreasjoner.
Sydde meg her om dagen et skjørt , med en stor lomme med glidelås. Selvfølgelig måtte jeg også sy et hjerte på skjørtet :-)
Dette mønstret som jeg brukte på skjørtet, laget jeg på frihånd for et par år siden.
Denne gangen brukte jeg dongeri. Da får man også en " røff " stil over det hele. Da kan man også  bruke en genser eller noe annet grovt plagg til.

Jeg fikk et nydelig stort hjertesmykke av min mann som passer perfekt til dette.
Da jeg åpnet esken så ble jeg ganske stum og overrasket. Min mann trodde ikke jeg likte smykket. Men det gjorde jeg til di grader, jeg ble helt rørt. Han er bare helt skjønn :-)

Måtte da også sy meg ei veske som sto i stil til skjørtet. Jeg har også laget meg en stor hjerteknapp på vesken av stoff. Det er tidskrevende å brodere med ullgarn , særlig på dongeri. Men det blir ganske tøft  å bruke disse mot hverandre.
Det er kjempe gøy å sy sine egne klær . Å få bruke sin fantasi og kreativitet er bare helt topp :-)


Hjertelig fra Merete.

2 kommentarer:

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen dine
spor...
Jeg ønsker deg lykke og en fargerik dag :-)